منوعات
أخر الأخبار

حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس

حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس أعربت النجمة حورية فرغلي عن استيائها مما فعله الإعلامى العراقي نزار الفارس في نشر صور تجمعهما، مدعيا خطبتهما رغم أن هذه الصور من لقاء في برنامج تليفزيونى.

ارتباط وزواج حوريه فرغلي للمره الاولي

كشفت الفنانة حورية فرغلي، عن تجربة زواجها السابقة التى استمرت لمدة ثلاثة أشهر فقط، قائلة: «اتجوزت 3 شهور بس وكنت مخطوبة قبلها من حب عمري ومات قبل فرحي بيوم ولما جيت مصر ماما كانت عايزة تطلعني من اللي أنا فيه فدخلتني مسابقة ميس ايجيبت».

وأضافت فرغلي خلال لقائها ببرنامج «حبر سري» الذي يذاع عبر فضائية «القاهرة والناس»: «كانت والدتي بتاخدني النادي كل يوم وهو شافني في النادي واتعرف على مامي واتقدم لي وحصل جواز ومكنش فيه حب واحنا أصحاب قوي على فكرة لحد دلوقتي وبيحلف بالبامية بتاعتي وهو اتجوز وخلف ومبسوط وأنا مبسوطة اني شفته مبسوط».

وتابعت: «كنت أحسن فارسة في الوطن العربي ومكنتش شايفة نفسي في الموضوع ده ولو أنا حبيت حاجة وهعملها لازم أبقى رقم واحد يا إما معملهاش خالص».

وأكملت: «أنا دلوقتي مفيش أي قصة حب، والله كمان مش بتعاكس في الشارع، وفي سن معين عايزة تحبي وتتحبي والحب ده زي الهوا وانتي تعرفي البنت بتحب ولا لأ من عنيها لما عنيها تبقى بتبرق ومبتسمة وبيبان عليها إنها في علاقة وأنا للأسف بعيدة عن الحاجات دي بقالي حتى كتير».

حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس
حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس

وقالت حورية فرغلي، في تصريحات خاصة:

“أنا هارفع قضية على الراجل ده، والقصة كلها إنه من أسبوع بيكلمنى عشان يعمل معايا لقاء واستضفته في بيتى وكل حاجة طلبها عملتها”.

وأضافت حورية فرغلي:

“صحيت من النوم لقيت خبر الخطوبة المتداول وهو مصور حاجات من الميكنج ومنزل إنى خطيبته، وهو أنا لما اتخطب هاتخطب قدام كاميرتين وأهلى وأهله مش موجودين”.

وتابعت: “طلب منى نصور فيديو على أغنية لراشد الماجد عشان عراقى واننا نرقص عليها واستغلها بأنه يقول إننا اتخطبنا، وأنا أول مرة في حياتى اشوفه، وأنا مش فاهمة خطوبة إيه دي اللى من غير وجود أب ولا أم ولا أهل ولا عيلة”.

واستطردت: “كل الكلام ده غلط، ولو هو مكذبهوش أنا هارفع عليه قضية، وده بيحلم هو ده منظر خطوبة حورية فرغلي إن أنا وهو لوحدينا ومفيش أى حد من العيلة، ده برنامج وبقاله أسبوع بيكلمنى عشان ييجى يسجل الحلقة، وأنا هارفع عليه قضية”.

وقالت ايضا  حورية فرغلي تصريحاتها قائلة: “أنا احترمته ودخلته بيتى وعملت البرنامج، وهو واضح إنه عاوز يعمل تريند زى موضوع رانيا يوسف، فحب يعمل كده تانى، والمفروض الراجل ده ميدخلش مصر تانى، وزعلانة إن كل فريق العمل والمصورين اللى معاه مصريين وموافقين معاه على اللعبة دى، ده أنا بنت بلدكم وفتحت لكم بيتى”.

أثارت الفنانة حورية فرغلي، الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي فور انتشار أخبار لها بخطبتها مع الاعلامي العراقي نزار الفارس وتصدرت الاخبار تريند محركات بحث جوجل وانتشرت تساؤلات واسعة هل موضوع الخطبة حقيقي أم ترويج عن الحلقة؟ لتخرج حورية عن صمتها في أول تعليق لها.

وأعربت حورية فرغلي، عن غضبها الشديد بسبب إعلان الإعلامي العراقي نزار الفارس خبر خطبتهما، مؤكدة أن هذا أمر عارٍ تمامًا من الصحة، وأن جميع الصور والفيديوهات المنتشرة لهم كانت بعد تصوير حلقة برنامجه أمس الأحد وليس حفل خطبتهما.

ونفت حورية فرغلي في تصريحات تلفزيونية خطبتها من الإعلامي نزار الفارس، موضحة أنه يريد أن يتصدر التريند، قائلة: أنا أول مرة أشوفه في حياتي كان امبارح وقت تصوير الحلقة، هو في حد بيتجوز حد أول ما يشوفه؟.

ليه يقول من ورايا خبر، هو كان بييجي مصر يعمل لقاءات علشان يبقى تريند، والمرة دي كمان عايز يبقى تريند، أنا حتى معرفش نمرة تليفونه.

أول تعليق من حورية فرغلي على خطوبتها من نزار الفارس

وتابعت حورية فرغلي: أنا ممكن أرفع قضية فعلًا والعمارة كلها شاهدة، يعني ازاي بيقول كده أنت جاي عايز تعمل بروباجندا وأنا واحدة من ضحاياك.

وحسبي الله ونعم الوكيل فيك، وأنت راجل محترم وأنا مش هشتم فيك ولكن مش من حقك تجيب خبر عني شخصي تقوله من غير ما تاخد الكلام مني.

وأضافت حورية فرغلي: “أنا ممكن أرفع عليك قضية رد شرف، إفرض أنا متجوزة في السر، أنا مش مرتبطة ولا مخطوبة ولا في حد في حياتي ولما أتجوز الدنيا كلها هتعرف لأني هكون فخورة جدًا بالشخص اللي اخترته، والفيديو والصور كان بعد ما خلصنا اللقاء، وبجد أنا تعبت من كل اللي بيحصل ومش عارفة أعمل إيه في نفسي”.

واختتمت حورية فرغلي حديثها قائلة: “أنا مش ندمانة إني عملت اللقاء لأن لو مكنتش عملته مكنتش هعرف أن في ناس ممكن تعمل كده وأنا اتعلمت من امبارح، أنا على نياتي خالص ومكنتش عارفة إني بتصور وأنا برقص وبسمع أغنية ماجد المهندس”.

اقرأ ايضا: تردد قنوات الافلام نايل سات الجديد

حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس
حقيقة خطوبة حورية فرغلي ونزار الفارس

من مسلسلات الفنانه حوريه فرغلي

الشوارع الخلفية.
الحالة ج.
دوران شبرا.
حكايات بنات.
سيدنا السيد.
المنتقم.
بدون ذكر أسماء.
دكتور أمراض نسا.
ساحرة الجنوب
مملكة الغجر
أيام

أفلام  الفنانه حوريه فرغلي

كف القمر.
رد فعل.
حلم عزيز.
كلمني شكراً.
عبده موتة.
نظرية عمتي.
قلب الأسد.
القشاش.
مصور قتيل.
ديكور.
سالم أبو أخته.
كيلو بامية.
طلق صناعي

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى